viernes, 7 de junio de 2013

AZKEN SEI URTE HAUETAN FLEMING ESKOLAN


Lhenengo mailan jesus maisuarekin izan ginen nire lagunik hoberena Marta zen, gero Miriam eta gero Iune. Lehenengo mailan jokuak besterik ez genituen egiten. Egun batean, Julenek plastilina fluorestentera bota zuen eta 5urte jarraian jarraitzen du han . Eskursiora Piraten Etxera joan giñen han altxorraren bila jokua egin genuen, eta geron buff bat eman ziguten orain ez dakit nun dakaten.
Bigarren mailan, Jesusekin egon ginen berriz ere. Nahia ez zitzaigun oso ondo erortzen. Eskursiora sastarrainera joan ginen gau bat pasatzera.
Hirugarren mailan gelaz aldatu ziguten. Lander, Mikel,Maialen,Alex,Jon Ander,Julen,Enara,Sara,Eire,Irune,Eñaut,Imanol,Igor eta Miriamekin tokatu zitzaidan. Hasieran ez negoen oso pozik, nire lagunik onenak beste gelan zeudelako eta Miriam eta ni ginen mantendu ginen neska bakarrak. Baina azkenean ohitzen joan ginen eta Maialen izan zen nire lagunik hoberena.Amaia etorri zen Guadaren ordez iraksle bezala.Landerrek puzkarra bota zion aurpegira gela guztuia parrezka hasi ginen.Amaia egun batean mendira joan zen takollekin eta negarrez hasi zen zeren eta orkatilla okertu zuelako.Laugarren mailan Guadarekin egon ginen eta Ramon etorri zen hasieran ez zitzaidan oso ondo erortzen baina demborarekin komfiantza pixkat hartu nuen. Bostgarren mailan eskusioa ez nintzen joan zeren eta oporretara joan nintzen baina oso onda pasa nuen oporretan. Seigarren mailan bertizera joan ginen eta oso ondo pasa nuen zerean gauza asko egin genituen.

No hay comentarios:

Publicar un comentario